BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, November 25, 2011

KMPP

alhamdulillah
hope for the best and is granted
berjaya jugak jejak kaki ke KMPP
3 tahun.tak la lame sangat kan?

jom tengok beberapa kisah sewaktu ziarah~

Kisah 1
ramai pensyarah tanya dah ada calon 'tulang rusuk sebelah kiri'?
aku jawab dengan gelak(haha).
hmm,buat masa ini tidak ada.insyaAllah bukan dalam masa terdekat.

Kisah 2
ada jugak pensyarah kata muka aku dah matang.ini memang buat aku tersenyum.sebab tak ramai yang kata aku dah matang.as if they know me.tapi pensyarah yang jadi tempat aku bergayut masa di KMPP dulu,bila mereka kata aku menampakkan kematangan,aku cukup seronok.

Kisah 3
aku tengok pensyarah aku ada yang stres.kesian.pensyarah bio aku yang jenis happy go lucky pun nampak stres.aduhai.

Kisah 4
waima semalam banyak gelak2,tapi ada jugak mereka selit nasihat.tengok,mereka masih mengajar walaupun aku adalah bekas pelajar mereka.tak ke mereka hebat?

banyak kenangan waktu di matrik.kalau ada masa nanti aku ceritakan lagi.walaupun tiada siapa yang membacanya. :)

0 comments: