BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, July 6, 2011

ce cuba v1.0

"Fatin,kau pergi tak rombongan praktikum kita Sabtu ni?".Hanya mulut Ila menyoal tapi muka masih lekat dekat soalan tutorial Matematik.
"Tak kut.Malas la."
"Eh Fatin,bagi aku nombor IC kau,"tiba-tiba Fadhil muncul di depan mereka.Nasib baik buku di tangan Fatin tidak terlepas.
"Kau nak buat apa dengan nombor IC aku?"
"Ish kau ni.Nak isi dalam borang ni la.Kau pergi kan rombongan Sabtu ni?"
"Eh.Bila masa pulak aku bagi nama aku.Duit yuran pun aku tak bayar.
"La,tadi A-an datang jumpa aku.Dia kata kau kirim duit tu dengan dia.Sekarang kau bagi aku nombor IC kau.Aku nak kena cepat ni.Nanti kau settle sendiri la dengan A-an."
"Eh Fatin,kau ada apa-apa ke dengan A-an? Dengan aku pun nak main rahsia-rahsia ke?" Ila dah gaya macam Inspektor Misai.
"Banyak la kau punya rahsia.Kalau ya pun aku ada something dengan dia,takkan aku nak kena buat pengumuman pulak."Pecah ketawa dua sahabat itu akhirnya.
Dan ada yang terluka mendengar perbualan dua sahabat itu.

----------------------------------------------------------------------------------------

"Ok guys.I will give you 1 hour to wander around this places.Go and do whatever you like but of course,please follow the rules here.Make sure you come back to this bus after 1 hour,"tenang suara Miss Juan memberi arahan.
"Ila,jom teman aku."
"Eh,bukan hari tu kau ke yang beria kata kau tak nak pergi?Sekarang kau suruh aku teman kau pulak?"
"Ala,kau ikut je la.Banyak songeh betul la dia ni."
"Eh Fatin,kau nak pergi mana pulak tu? Tunggu la aku."

----------------------------------------------------------------------------------------

"Eh A-an.Kenapa kau baik hati sangat sampai pergi bayarkan yuran untuk aku?Aku memang tak nak pergi la."
Adoi minah ni.Tu kalau dah cekak pinggang tu dah masuk mode membebel la tu.
"Suka hati aku la."
Ey mamat ni.Memang alergik sungguh la aku dengan dia ni.Boleh buat selamba badak lagi.Stres betul!
"Fine!"
Heh.Girls and their emo.
Sekilas Fatin menoleh.Muka A-an masih tak menampakkan reaksi bersalah.Huh.Boys and their alter-ego!

1 comments:

Anonymous said...

done..bru ley say thanks..
wah..ade bkt t'pendam la ko..:P