BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, April 2, 2012

semula

alhamdulillah.dah cukup sebulan tempoh rehab.syukur kepada Allah.walaupun rasanya tak macam dah sembuh sepenuhnya,tapi sekurang-kurangnya dah ada perubahan sedikit.

orait.kalau kamu cari di arkib blog ni,kamu akan mendapati sesuatu.blog ini tidak pernah meletakkan gambar.baiklah,hari ini saya akan pecahkan tradisi itu.




apa yang kamu mula-mula akan nampak? klise kan? sebab semua orang pun dah tahu tentang gambar ni.

satu kesilapan adalah lebih jelas dan menonjol di mata yang melihat berbanding sepuluh kebaikan~
sheesh~

3 comments:

kaizen-arts said...

Sebulan dah eh?

Tapi rasa macam dah 3 bulan kamu tak update blog.

Good to have you back though~

han1s said...

terima kasih~ hewhew~ sebulan tak menulis,idea berlegar-legar~ huahua~

kaizen-arts said...

Baguslah macam tu. Tulislah banyak banayak, saya nak baca!