BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, April 28, 2012

entah

adoi.aku memang selalu diuji dengan persoalan hubungan.entah kenapa.bukan,bukan aku nak mengeluh. ceritanya,aku dan teman bilik dah 5 hari tak bercakap.tak siapa salah.aku tak,dia pun tak.secara tiba-tiba kesenyapan ini terjadi.maka,aku telah membuat inisiatif.aku dah hantar mesej.dia buat tak kisah.aku tanya apa aku salah,dia cuma angkat bahu.adoi~ bagaimana lagi ni?

3 comments:

kaizen-arts said...

Uwah, susah tu. Saya tak dapat nak tolong sebab saya pun teruk bab hubungan sesama manusia ni.

-Kai

han1s said...

sekarang ni adalah juga bercakap tu~ tapi tu pun kalau saya yang mulakan~ masalahnya,saya dah tanya apa salah saya~ tapi tak nak pula beritahu~ dan saya dah minta maaf pun~ siap hantar mesej lagi~ tapi dia tetap nak buat macam tu,maka saya tak boleh buat apa-apa~ nanti saya yang mereng melayan orang macam ni~

suesue said...

tukar rumate hanis!!