BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, June 25, 2011

touching

ahli Super 8 dah berkurang.
harapnya jadi Fantastic 4 la pulak lepas ni.

well,ni lah ahli-ahli Super 8.

1 : saya sendiri a.k.a MH
2 : FY --> oh satu-satunya ahli yang sama jantina dgn saya~
3 : A.H --> oh name dekat sama.tapi tiada apa2 ok. hak3~
4 : NRA --> cikgu!!!!
5 : TFfTM --> dia ada farhana ke x aa dalam nama dia?
6 : FA --> peminat tegar justin bieber taraver
7 : TA --> even name die start dengan A. haha~
8 : K.M --> kesian viva putih dia. huhu~

ape itu Super 8? nama study grup saya.sendiri suka2 bagi.haha~ :))
semoga 5 hingga 8 terus gemilang.
semoga 1 hingga 4 berjaya dengan cemerlang.
semoga 1 hingga 8 terus berjuang!!! :)

p/s : only certain would understand.sorry. :))

4 comments:

feeza_rashid said...

hahahahaa.. fantastic 4. nway aku paham! heee~ post tuk aku xde? huahaha :p

Anonymous said...

MH..terharuuuuu...yeah! FANTASTIC 4.!!!haha..memang da bombb lah..!seedapp nama study grup kita..weeweeee..:))

p/s : amin2..insyaALLAH kite semua trus gemilang.!!go go go clinical years!BERJUANGGGG..! (hehe.tetibe semangat terlebih)..hehe

han1s said...

haha.. jejoom sambung study grup time clinical years.. duk atas bawah je kut.. haha..

Unknown said...

T~T terharu beb.. terima kasih la for your support. thx for your wish also.. harap2 kita suma berjaya dengan cemerlang dunia dan akhirat... thx again! sayang aaah kooooooo~ T___T sedih2.